رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

رهام

لباس بهار گل پسرم

1393/12/14 22:33
نویسنده : مامانی
807 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با بابایی و گل پسری رفتیم واسه پسری لباس عید خریدیم. اینقدر پسرم لاغره شلوار سایز پسرم پیدا نمیشد. دلخور

اولیش کفش به انتخاب خودت. مثلاً کفش تن تاکه. زبان

شلوار به انتخاب بابایی

پیرهن به انتخاب من

پیرهن به انتخاب بابایی

من قهوه ای رو انتخاب کردم بابایی سفیدو چون هیچ کدوم کوتاه نیومدیم بابایی هر 2 تاشو خرید. خنده

مبارک باشه گل پسرم انشاالله لباس دامادی بخری. بوس


 

پسندها (8)

نظرات (8)

حدیث
17 اسفند 93 0:07
سلام اقا رهام مبارکت باشه پسر گل ایشالله به خوشی تنت کنی ا یشالله سال خوبی داشته باشی وروزای اخر سال 93 رو به خوبی سپری کنی سلام انشالله واسه شما هم سال خوبی باشه.
مامان بردیا اریایی
17 اسفند 93 1:28
خیلی خیلی مبارررررکه عزیزم ایشالله به سلامتی تنت کنی ممنون عزیزم.
✿ مه آ سا✿
22 اسفند 93 3:21
خیلی لباسای رهام جون زیباسس من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی و برام نظر بدی چشمات قشنگ میبینه.
✿ مه آ سا✿
27 اسفند 93 3:32
سلام عزیزم من آپم با موضوع آخرین پست سال 93 خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی لطفا بیا
رویا
29 اسفند 93 15:31
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و چهار لبخند زیبا پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد . ممنون انشاالله واسه شما هم سال خوب پر از برکت پر از شادی باشه.
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 20:04
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## خدا کوچلوش شیرینتونو براتون ببخشه من خوش حال میشم به من سربزنید اپم
ĸoѕαr
7 خرداد 94 20:03
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..
【p】【a】【r】【y】【a】
2 دی 94 17:05
──────██────────────██ ───███▓▓█─██────██─█▓▓███ ──█▒▒█▓▓██▒▒█──█▒▒██▓▓█▒▒█ ──█▒▒███░█▒▒████▒▒█░███▒▒█ ─████░░░░░███▓▓███░░░░░████ █▓▓█░░░░░░░░█▓▓█░░░░░░░░█▓▓█ █▓▓█░░░░░░░░░██░░░░░░░░░█▓▓█ ─██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██ █▒▒█░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░█▒▒█ █▒▒█░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░█▒▒█ ─████░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░████ ──█▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░█▓▓█ ──█▓▓█░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░█▓▓█ ───████░░░▄▄▄▄▄▄▄▄♥░░████ ────█▒▒█░░░░░░░░░░░░█▒▒█ ────█▒▒███░░░░░░░░███▒▒█ ─────███▓▓█░░░░░░█▓▓███ ───────█▓▓███░░███▓▓█ ────────███▒▒██▒▒███ ──────────█▒▒██▒▒█ ───────────██▓▓██ ────────────█▓▓█ ─────────────██ . . . . . . . عالیه!!! به وب من هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد