رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

رهام

ما برگشتیم

1393/11/15 23:17
نویسنده : مامانی
650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان ما از مکه برگشتیم خیلی سفر خوبی بود با اینکه رهام اذیت کرد ولی بهمون خوش گذشت ولی در عوض وقتی برگشتیم هم من هم رهام سرمای بدی خوردیم من که تازه امروز از جام بلند شدم رهامم دیروز بردمش دکتر وزنش خیلی کم شده 10 کیلو واسه پسر 3 ساله خیلی کمه. انرژیم خیلی کم شده همین که میخوام بشینم پشت کامپیوتر زود خسته میشم. به امید روزی که بهتر بشم بتونم چند ساعتی تو وب دوستان بگردم. حالم که بهتر شد عکسامونم میزارم.

پسندها (9)

نظرات (6)

✿ مه آ سا✿
22 بهمن 93 23:06
بیا پیشم عزیزم نظر بده چشم
آبجی فاطمه
23 بهمن 93 2:16
زیارت قبول.خوش به سعادتتون.خدا پسره گلت رو براتون حفظ کنه ممنون قسمت شما هم بشه انشاالله. خدا شما دو تا خواهرو واسه پدر مادرتون حفظ کنه.
مامان و بابای ثنا
27 بهمن 93 1:16
سلام خوش به سعدتتون حجتون قبول باشه به ماهم سربزن سلام ممنون انشاالله قسمت شما هم بشه.چشمحتما سرمیزنم.
حدیث
29 بهمن 93 17:29
سلام عزیزم حجتون قبول باشه خوش به سعادتون منم پارسال رفتم واقعا بهترین مکان روی زمینه سلام ممنون.واقعابهترینه
مامانی
1 اسفند 93 15:20
سلام حجتون قبول باشه خستگی شما کم وزنی پسرتون به خاطرآب وهواها عوض شده ،منم اینطوری شده بودم ،یکم طول میکشه ولی عیب نداره ارزشش وداشت سلام ممنون. آره به خاطر آب و هوا بود خدارو شکر خیلی بهتر شدیم.
✿ مه آ سا✿
8 اسفند 93 4:16
عزیزم خدا رو شکر که صحیح و سالم برگشتید و من آپم خوشحال میشم بیاین پیشم و برام نظ بذارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهام می باشد